-
Oddelenie ľudských zdrojov
Správa ĽZ a miezd, manažment ĽZ, dizajn vzdelávania, nábor, HRIS, rôznorodosť, projektový manažment...
Pridajte sa k nášmu oddeleniu ľudských zdrojov!
Máte záujem pracovať ako HR manažér alebo HR projektový manažér? Tímy ľudských zdrojov sú zodpovedné za definovanie a podporu zavádzania politiky ľudských zdrojov spoločnosti FM Logistic. Medzi ich úlohy patrí získavanie talentov, ako je definovanie stratégie a procesov náboru, vyhľadávanie a riadenie značky zamestnávateľa atď.
Úlohy zahŕňajú aj odmeňovanie a benefity, ako je definovanie mzdovej politiky, ako aj peňažných alebo vecných benefitov, riadenie talentov so začleňovaním nových zamestnancov, rozvoj zručností, hodnotenie výkonu atď.
Oddelenie ľudských zdrojov riadi aj naše centrum vzdelávania a rozvoja, FM University, s vytvorením a nasadením relevantnej ponuky školení, ktorá je ľahko dostupná pre všetky tímy, ako aj náš informačný systém ľudských zdrojov (HRIS) s návrhom a nasadením spoločného nástroja na riadenie ľudských zdrojov na úrovni skupiny.
Pracovné ponuky v oblasti ľudských zdrojov
Prihláste sa terazČo robí projektový manažér ľudských zdrojov?
Úloha projektového manažéra ľudských zdrojov je nevyhnutná, pretože logistika je profesia, v ktorej je ľudský faktor najcennejším aktívom spoločnosti FM Logistic.
Jeho úlohy sú rôznorodé a zaujímavé: nábor, riadenie výkonnosti, integrácia a rozvoj zamestnancov atď. Musí tiež rozumieť podnikaniu, aby mohol čo najlepšie reagovať na dopyt. Pre úspešný nábor je nevyhnutné mať na pamäti kultúru a hodnoty spoločnosti. Projektový manažér ľudských zdrojov sa podieľa na organizácii činnosti a na komunikácii. Je to bohatá funkcia, ktorá mu umožňuje preskúmať profesiu HR v celej jej šírke. V spoločnosti FM Logistic ponúkame rôzne funkcie HR projektového manažéra: HR projektový manažér, senior HR projektový manažér…
Plat HR projektového manažéra je na globálnej úrovni veľmi konkurencieschopný.
Pracujte ako HR manažér v spoločnosti FM Logistic!
Personálny manažér spoločnosti FM Logistic riadi ľudské zdroje skladu vo všetkých jeho zložkách. Vyvíja a zavádza potrebné prostriedky na prispôsobenie a optimalizáciu ľudských zdrojov hospodárskym cieľom skladu v súlade so sociálnymi právnymi predpismi, internými predpismi, bezpečnostnými pravidlami, politikou ľudských zdrojov, obchodnými procesmi, prevádzkovými postupmi, prístupom ku kvalite a hodnotami spoločnosti. Úlohy pozostávajú z náboru, prijímania a nástupu zamestnancov, riadenia ich administratívneho života, rozvoja zručností, vedenia sociálnych vzťahov, odovzdávania informácií o ľudských zdrojoch (interná komunikácia) a zavádzania politiky ľudských zdrojov.
Pracujte ako analytik HR reportingu v spoločnosti FM Logistic!
Úloha analytika HR reportingu je kľúčová pre rozvoj FM Logistic. V spoločnosti, ktorá je zameraná na ľudí, pomáha HR Reporting Analyst personálnemu tímu plniť jeho poslanie.
Má na starosti konfiguráciu a údržbu platformy Workday, nášho HRIS, a reportovanie tým, že v spolupráci s odborníkmi, HR a manažérmi vyvíja ponuku reportovania pre podnik.
Aké sú hlavné povinnosti analytika HR pre reportovanie? Povinnosti sú rôznorodé a zaujímavé a zahŕňajú identifikáciu nových projektov a zlepšenie existujúceho modelu s cieľom zvýšiť efektívnosť prognózovania vrátane automatizácie prognóz a procesov.
Analytik HR reportingu odporúča a dodáva zlepšenia výkonnosti súvisiace s pracovným postupom reportingu. Bude tiež pracovať s veľkými súbormi údajov s cieľom vytvoriť dátové potrubia a analýzy pre manažérske a obchodné výkazníctvo, spolupracovať s medzifunkčnými skupinami, ako sú HR, financie, účtovníctvo a IT, aby pochopil potreby a navrhol spôsoby využitia technológie na zvýšenie efektívnosti procesov vo všetkých skupinách.
Úlohy sú bohaté a plat je konkurencieschopný. Čakáme na vás!
Pridajte sa k nám ako analytik zmien!
Čo robí analytik zmien v spoločnosti FM Logistic?
V spoločnosti FM Logistic analytik zmien koordinuje, pripravuje a realizuje komunikačné a školiace aktivity súvisiace s informačnými systémami v oblasti ľudských zdrojov a súvisiacimi zmenami procesov na úrovni skupiny vrátane koordinácie fór vedenia, informačných bulletinov alebo upozornení pre zamestnancov, informačných stránok a príručiek, školiacich programov a iných súvisiacich prostriedkov.
Analytik zmien tiež proaktívne prispieva k zlepšovaniu stratégie riadenia zmien, ktorá zabezpečí účinnú a efektívnu komunikáciu podľa publika a cieľov. Spolupracuje tiež s podporným tímom HRIS a funkciou ľudských zdrojov pri vypracúvaní a realizácii komunikačných plánov, referenčných máp, plánov odbornej prípravy a plánov riadenia odporu a meria účinnosť komunikácie a odbornej prípravy s cieľom identifikovať príležitosti na zlepšenie.
Čo robí funkčný analytik?
V spoločnosti FM Logistic má funkčný analytik veľmi dôležité postavenie. Funkčný analytik, ktorého motivujú údaje a dosahovanie cieľov, má veľa povinností.
Slúži ako partner HRIS, ktorý podporuje domény Human Capital Management (HCM), Time Tracking a Absence Management v systéme Workday, ako silný poradca HR Business Partnerov. Bude navrhovať a udržiavať konfiguráciu systému vrátane dozornej organizácie, vlastných organizácií, lokality, skupiny odmeňovania atď. a udržiavať hodnoty kmeňových údajov v systéme Workday.
Funkčný analytik testuje, overuje a implementuje zmeny procesov v systéme Workday. Pracuje na dosiahnutí očakávaných cieľov obchodnej výkonnosti. Podľa potreby tiež poskytuje spätnú väzbu vedúcemu tímu Workday, členom tímu Workday a interným zákazníkom, zúčastňuje sa na plánovaných a ad hoc školeniach s cieľom zlepšiť znalosti politík a procesov a rieši ďalšie projekty a úlohy podľa potrieb podniku.
Znie vám to podobne? Prihláste sa teraz!
Ak sa chcete pridať k motivovanému a dynamickému tímu, prihláste sa do FM Logistic!