-
Komunikačné oddelenie
Interná komunikácia, externá komunikácia, manažment komunity...
Pridajte sa k nášmu komunikačnému oddeleniu!
Komunikačné tímy podporujú stratégiu a transformáciu spoločnosti tým, že navrhujú a rozosielajú správne posolstvá prostredníctvom rôznych kanálov internému a externému publiku.
Medzi ich úlohy patrí vytváranie a udržiavanie pozitívneho imidžu spoločnosti FM Logistic: byť referenciou z hľadiska grafickej charty, harmonizovať komunikačné procesy a nástroje vo všetkých našich krajinách, riadiť krízovú komunikáciu atď.
K ich zodpovednosti patrí aj propagácia spoločnosti FM Logistic voči rôznym zainteresovaným stranám: riadenie vzťahov s tlačou, príprava externých intervencií (rozhovory, veľtrhy, konferencie atď.) atď. Definovanie stratégie digitálnych komunikačných nástrojov a ich každodenná správa je jedným zo zaujímavých poslaní tohto tímu, ako aj zabezpečenie informovanosti, motivácie a zapojenia našich tímov do rôznych projektov spoločnosti prostredníctvom navrhovania komunikačných plánov.
Pracovné miesta v oblasti komunikácie
Prihláste sa terazČo je náplňou práce manažéra komunikácie v krajine?
Úloha manažéra pre komunikáciu v krajine je kľúčová. Je zodpovedný za nadviazanie a udržiavanie vzťahov spoločnosti FM Logistic so všetkými zainteresovanými stranami, ktoré sa podieľajú na jej rozvoji, stratégii a transformácii na úrovni krajiny (zamestnanci, zákazníci, vplyvné subjekty, partneri, médiá, bankári a akcionári). Riadi externú komunikáciu, ako je firemná komunikácia a vzťahy s médiami a rozvoj online prítomnosti a viditeľnosti na sociálnych sieťach. Bude tiež riadiť internú komunikáciu, napríklad podporovať transformáciu spoločnosti správou intranetu s podporou firemného tímu a vytváraním a organizovaním pútavých podujatí.
Čo robí pracovník pre vizuálnu komunikáciu?
Úlohou pracovníka pre vizuálnu komunikáciu je podieľať sa na zavádzaní komunikačnej stratégie spoločnosti FM Logistic a aktualizovať, zlepšovať a vytvárať komunikačné médiá skupiny.
Pomáha manažérom pre komunikáciu pri plnení úloh v oblasti vizuálnej komunikácie. Pracovník pre vizuálnu komunikáciu bude mať na starosti briefy vizuálnej komunikácie, vypracovanie vizuálneho obsahu prispôsobeného našim rôznym komunikačným kanálom (obrazovky, intranet, sociálne siete, tlačová komunikácia pre kancelárie a platformy…) a podporu rôznych oddelení spoločnosti pre ich potreby vizuálnej komunikácie a aktualizáciu inštitucionálnych prezentačných nosičov.
Pracuje tiež na projektoch audiovizuálnej komunikácie. Vytvára video obsah na podporu internej a externej komunikačnej stratégie (komunikácia s výkonnými pracovníkmi, sociálne siete, prezentačné videá projektov atď.) prostredníctvom predprodukcie, natáčania a postprodukcie. Napokon podporuje rôzne projekty internej komunikácie a animáciu siete komunikátorov a zamestnancov skupiny.
Pridajte sa k nám ako manažér pre komunikáciu projektov a podujatí!
Úlohy manažéra komunikácie projektu/podujatia sú rozmanité a kreatívne.
Medzi jeho povinnosti patrí podpora transformačných projektov spoločnosti, definovanie stratégie zmien a komunikácie pre projekty a navrhovanie animačného plánu na podporu stratégie a zabezpečenie nasadenia akcií v súlade s harmonogramom projektu a grafickou a redakčnou líniou skupiny. Taktiež sa dokáže podieľať na tvorbe vizuálneho, grafického a redakčného obsahu v spolupráci s funkčnými oddeleniami a vytvárať a organizovať federatívne podujatia. Definuje ročný kalendár, koordinuje podujatia a virtuálne konferencie skupiny a monitoruje poskytovateľov služieb. V neposlednom rade k jeho úlohám patrí poskytovanie podpory a odborných znalostí sieti komunikátorov v rôznych krajinách skupiny a funkcia funkčného referenta pre komunikáciu projektov a podujatí.
Ste kreatívni a venujete sa svojim projektom? Čakáme na vás.
Poď k nám pracovať ako manažér digitálnej komunikácie!
Úlohou manažéra digitálnej komunikácie je rozvíjať online viditeľnosť značky FM Logistic. Je tu veľa povinností a príležitostí na rozvoj. A úlohy sú vzrušujúce!
Manažér digitálnej komunikácie sa podieľa na definovaní digitálnej stratégie v súlade s redakčnou stratégiou oddelenia externej komunikácie prostredníctvom animačného plánu, definuje stratégiu sociálnych sietí a spravuje sociálne siete (Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) a zabezpečuje správu komunity. Definuje tiež ukazovatele a zostavuje mesačnú správu o digitálnej komunikácii na zabezpečenie výkonnosti, definuje a zavádza stratégiu propagácie zamestnancov na úrovni skupiny a krajiny.
Okrem toho medzi úlohy manažéra digitálnej komunikácie patrí tvorba pútavého obsahu na podporu internej a externej komunikácie a monitorovanie reputácie. Napokon poskytuje podporu a odborné znalosti sieti komunikátorov v rôznych krajinách skupiny a vytvára ju ako funkčnú referenciu v oblasti digitálnej komunikácie.
Znie vám to podobne? Prihláste sa teraz!
Ak sa chcete pridať k motivovanému a dynamickému tímu, prihláste sa do FM Logistic!