Vidiecka India teraz vyžaduje sklady triedy A
Začiatok ochorenia Covid-19 vyvolal u ľudí rozsiahly strach a úzkosť, ktoré mali priamy vplyv na ekonomiku. Prieskum spoločnosti Mckinsey & Co o spotrebiteľskom…
Na stránke September 29, 2021
Začiatok ochorenia Covid-19 vyvolal u ľudí rozsiahly strach a úzkosť, ktoré mali priamy vplyv na ekonomiku. Prieskum spoločnosti Mckinsey & Co o spotrebiteľskom…
Na stránke September 29, 2021
Začiatok ochorenia Covid-19 vyvolal u ľudí rozsiahly strach a úzkosť, ktoré mali priamy vplyv na ekonomiku. Prieskum spoločnosti Mckinsey & Co o spotrebiteľskom cítení a správaní ukázal, že 94% Indov v tomto období zmenilo svoje správanie.
Spotrebitelia teraz uprednostňujú online nakupovanie pred preplnenými kamennými obchodmi. Viaceré domáce značky zaznamenali exponenciálny nárast tržieb z online predaja. Spotrebitelia i v menších mestách sa tiež stali pravidelnými kupujúcimi online, ktorí požadujú dodávky v ten istý deň/nasledujúci deň. Táto zmena v spotrebiteľskom správaní bude trvalá.
India má 504 miliónov aktívnych používateľov internetu, z toho 50% (227 miliónov) má sídlo vo vidieckych oblastiach. (Zdroj: Internetová a mobilná asociácia Indie – IAMAI) Digitálna priepasť, ktorá existuje medzi mestskými a vidieckymi oblasťami, sa teraz zmenšuje. Značne sa zvýšil aj počet užívateľov smartfónov. Podľa TechARC používa viac ako 500 miliónov Indov svoje telefóny pravidelne a 77% z nich pravidelne pristupuje k bezdrôtovému pripojeniu na internet prostredníctvom smartfónov.
Tieto štatistiky predpokladajú vzorce správania sa spotrebiteľa spôsobom, akým spracúvajú informácie a jeho vplyv na dodávateľský reťazec. Aby sa splnili tieto požiadavky zákazníkov, skladovanie hrá neoddeliteľnú úlohu pri preprave tovaru. India má v súčasnej dobe 238 miliónov metrov štvorcových celkového skladovacieho priestoru, v roku 2020 pribudlo ďalších 28 miliónov. (Zdroj: JLL India). Rast dopytu v maloobchode a e-obchode naprieč odvetviami zaznamenal, že skladový priemysel sa sám pretvára. Tento trend bude určite pokračovať aj v nasledujúcich rokoch.
Po prvé, väčšina moderných skladovacích kapacít bola zoskupená okolo veľkomiest. Hlavným dôvodom je rýchly prístup k vynikajúcej technológii a organizovaný maloobchod. Avšak, investori v skutočnosti uznávajú menšie mestá za ideálne miesta na rozšírenie skladovacích sietí. Je to preto skvelá príležitosť pre spoločnosti, ktoré môžu preorientovať svoj prístup v dodávateľskom reťazci tak, aby sa skrátili dodacie lehoty.
Maloobchod, FMCG a e-obchodné spoločnosti, hľadajú poskytovateľov logistických služieb, ktorí ponúkajú služby s pridanou hodnotou a automatizáciu. Dopyt po robustnejších dodávateľských reťazcoch katapultoval do menších miest, aby ponúkli aj dobré možnosti skladovania. Predpokladá sa, že napríklad nákupné strediská ako Coimbatore, Ambala, Siliguri, Visakhapatnam, Kochi, Indore, Jaipur, Vijayawada, Nagpur, Guwahati budú vznikať ako skladové klastre. FM Logistic zriaďuje svoje vlastné sklady okolo hlavných uzlov, ako sú Bombaj, Dillí NCR, Bengaluru, Hyderabad, Chennai atď.,
Po druhé, sklady triedy A vo veľkomestách sú postavené podľa medzinárodných štandardov bezpečnosti. MSME taktiež vyhľadávajú priestory, ktoré sú nákladovo efektívne, pri zachovaní určitého prevádzkového štandardu. Väčšina skladov triedy A ponúka priestor pre viacerých klientov (MCF), ktoré vyhovujú požiadavkám ich zákazníkov.
V malých mestách chýbajú štandardné skladovacie zariadenie, kde by firmy uskladňovali svoj tovar. Keďže rast je významný aj v najmenších mestách, indické a medzinárodné spoločnosti požadujú sklady triedy A. Avšak, chvíľu môže trvať, kým budú tieto zariadenia k dispozícii vo veľkom počte. Pri takýchto požiadavkách môžu byť voľbou sklady postavené na mieru (BTS), ktoré spĺňajú tieto požiadavky na regionálnej úrovni. Sú vybavené štandardizovanou technológiou a s takými možnosťami skladovania, aby splnili požiadavky zákazníkov. Tieto možnosti umožňujú malým spoločnostiam fungovať produktívne, efektívne a dokonca aj inovovať, aby udržali krok s konkurenciou.
Keďže čoraz viac zákazníkov požaduje rýchlejšie dodávky, malé distribučné centrá sa zdvojnásobia a budú riešením rovnako, ako mestské sklady. Tieto sklady budú slúžiť ako nevyhnutné uzlové body v dodávateľskom reťazci. To umožní podnikom uspokojiť väčší trh a zároveň zvýšiť pracovné príležitosti.
Nakoniec, pomocou rôznych iniciatív indickej vlády sektor skladovania a logistiky v súčasnosti neustále napreduje k rastu. Národná logistická politika, ktorá udeľuje logistickému priemyslu spolu s GST štatút infraštruktúry, vytvorila priaznivý regulačný ekosystém.
Spoločnosti upravujú zdroje a výrobnú stopu, aby zaistili konzistentnosť pri uspokojovaní dopytu spotrebiteľov. Ako sa výrobné nastavenia vo vidieckych častiach krajiny sprísňujú, menšie mestá budú svedkom vzniku skladov. Prítomnosť skladov na viacerých miestach výroby dáva flexibilitu pri vytváraní hodnotových reťazcov. Stručne povedané, tieto hodnotové reťazce môžu zaistiť vyššiu produktivitu, optimalizované operácie a bezproblémovú sieť dodávateľského reťazca, ktorá bude fungovať ako hodinky.
Vyplňte formulár